Oferta vara 2021 – Mamaia Hotel Central 3*

Oferta vara 2021 – Mamaia Hotel Central 3*

#als100

Oferta vara 2021 la Hotel Central 3* din Mamaia

» 56 Euro sau 265 Ron/ noapte/ camera dubla

 

Sejur valabil in perioada:

05.05 – 30.09.2021

» CAZARE

Situat la numai 50 m de Marea Neagră și de plaja din Mamaia, Hotelul Central oferă o piscină în aer liber cu șezlonguri, un salon de înfrumusețare și WiFi gratuit.

Toate camerele sunt dotate cu aer condiționat și au minibar, televizor și balcon. Băile private includ o cabină de duş.

Restaurantul Fiesta del Mar este amplasat lângă piscină. Acesta are o terasă în aer liber și servește atât preparate românești, cât și mâncăruri internaționale. La proprietate există și un restaurant interior.

În fiecare seară, la Hotelul Central se organizează spectacole live cu muzică şi dans.

Acesta este locul preferat de turiștii din Mamaia, conform comentariilor independente.

 

» TARIFE
Perioada Tarif camera dubla
Tarif camera single
Supliment vedere la mare
05.05 – 27.05 265 215 30
28.05 – 17.06 325 260 30
18.06 – 01.07 390 320 30
02.07– 31.08 470 410 40
01.09 – 11.09 390 320 30
12.09 – 30.09 265 215 30

Tarifele sunt exprimate in Ron/ camera/ noapte

Taxa animale mici de companie – 44 lei/zi

SALA DE CONFERINŢĂ – 260 RON/ZI

PRÂNZ /CINĂ – 75 lei /persoană /zi , in perioada 02.07-31.08.2021 locul de cazare va fi valorificat cel puţin cu demipensiune.

 

Tarifele includ cazare cu mic dejun – bufet suedez (01.06.-15.09.2020) si continental (03.05.-01.06.2020 si 15.09-30.09.2020) si acces la piscina.

Ziua hotelieră începe la ora 16.00 şi se încheie la ora 12.00 a zilei următoare. Prelungirea şederii dupa ora 12.00 se va face doar cu acordul hotelului şi se va percepe o taxă suplimentară afişată la recepţie.

-anulare fara penalizari se face doar cu un minim 10zile inainte d eck-inul turistilor

-orice altă anulare, comunicată cu mai puţin de 10zile înaintea datei de ck-in sau neprezentarea turistului la data stabilită, atrage după sine penalizari de 100%;

Excepţie fac următoarele situaţii: deces al unei rude de gradul întâi a clientului, calamitate naturală ce a afectat proprietatea clientului, caz de boală ce necesită internarea în spital a clientului, a soţului/soţiei sau a copiilor acestuia. Pentru toate aceste situaţii se vor prezenta acte doveditoare în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare.

 

IMPORTANT!!!

-este interzisă folosirea de aparatură pentru gătit sau încălzit în camerele de hotel şi deţinerea de materiale periculoase, inflamabile sau toxice în camera de hotel.

– vizitatorii care urcă în cameră trebuie să se înregistreze la recepţia hotelului în baza unui document de identitate.

– toate persoanele care ocupă camera de hotel trebuie înregistrate la recepţie. Pentru a beneficia de gratuităţile sau reducerile pentru copii, se va prezenta la recepţie copie după certificatul de naştere.

– turiştii trebuie să respecte regulile hotelului privind animalele de companie.

– este interzisă tulburarea liniştii în hotel.

– este interzis turiştilor să intre în restaurant cu alimente sau băuturi achiziţionate din altă locaţie.

– este interzis turiştilor părăsirea restaurantului cu alimente perisabile servite la micul dejun sau deţinerea de alimente perisabile în camerele de hotel.

– orice bun din dotarea hotelului deteriorat de către client va fi achitat de către acesta, conform tarifelor practicate la recepţie.

In cazul nerespectării prevederilor de mai sus, hotelierul are dreptul de a sista prestarea serviciilor contractate către turist, fără a fi angajat la plata vreunei daune de orice natură ori returnarea contravalorii serviciilor neconsumate.

 

IMPORTANT!!!

In perioada 02.07.2021 – 31.08.2021 preturile se valorifica doar cu demipensiune (prânz sau cină)

Tarifele sunt exprimate in Ron/camera/noapte

Tarifele includ cazare cu mic dejun – bufet suedez (01.06.-15.09.2020) si continental (03.05.-01.06.2020 si 15.09-30.09.2020) si acces la piscina.

* Suplimentul pentru camere cu vedere la mare se va achita la receptie in functie de disponibilul in momentul cazarii.

* Taxele solicitate la cazarea turistilor vor fi cele prevazute de catre Consiliul Local Constanta, Ministerul Turismului sau alte prevederi legale.

 

» FACILITATI, SERVICII , DOTARI
  • Camere – dotări/servicii: aer condiţionat, TV LCD cu televiziune prin cablu, frigider cu minibar, telefon cu acces internaţional, balcon, baie cu duş, apă caldă program non-stop, încălzire; curaţenia în camere: zilnic; program recepţie: non-stop.
  • Restaurant: capacitate 80 persoane în interior şi 240 de persoane pe terasă; mic dejun– bufet suedez cu gustare rece şi caldă; prânz şi cină – bucătărie românească şi internaţională; terasă cu vedere spre mare, scaune pentru copii; spaţiu de joacă pentru copii amenajat lângă terasa restaurantului.
  • Piscina-Fiesta del Mar : descoperită, situată în faţa hotelului, către mare, apă dulce, adâncime – treptat de la 1m la 2m; dusuri, accesul şi accesorii de plajă (sezlong, umbrelă) gratuite pentru turiştii hotelului; program de funcţionare – 08.00-18.00; terasă-restaurant cu 350 locuri; spectacole de muzică şi dans, bar în incintă, duşuri.
  • Sala de conferinţe : capacitate maximă 40 persoane, dimensiuni: l=5m, L =15m, intrarea în sală este pe mijloc, aranjament în formă de T, dotări: retroproiector, videoproiector, ecran de proiecţie, suport de flipchart .
  • Alte servicii suplimentare oferite turiştilor – fără plată: informaţii privind prestarea unor servicii, mijloace de transport, spectacole, starea vremii, trezirea clienţilor la ora solicitată, păstrarea obiectelor de valoare în seif, transmiterea de mesaje, predarea şi expedierea corespondenţei clienţilor, expedierea prin “retur” la domiciliu a scrisorilor sosite după plecarea clienţilor, acordarea de medicamente şi materiale sanitare în cadrul primului ajutor în caz de accidente, comenzi pentru taximetre, oferirea de material de propagandă şi informare turistica, rezervări de locuri în alte unităţi de alimentaţie publică.
  • Alte servicii suplimentare oferite turiştilor – cu plată : convorbiri telefonice şi fax, minibar, închiriere sală de conferinţe, multiplicări de documente, organizare de banchete, recepţii, mese oficiale.

 

» DESTINATIE

MAMAIA este cea mai mare si cea mai cunoscuta statiune a rivierei romanesti. Situata in nordul litoralului, Mamaia are o pozitie privilegiata. Statiunea este alipita municipiului Constanta si desparte lacul Siutghiol de Marea Neagra. Destinatia preferata a turistilor pe timp de vara, Mamaia a fost supusa in ultimii ani unui amplu proces de modernizare, capatand un frumos aer occidental. Palmieri, fantani arteziene spectaculoase, evenimente mondene si spectacole de senzatie, restaurante si cluburi luxoase, terase si gradini linistite, zone de promenada, parc acvatic, telegondola si centre de agrement, toate aceste facilitati fac din Mamaia o statiune a bunului-gust, distractiei si relaxarii.

LOCATIE

SERVICII

  • Camere – dotări/servicii: aer condiţionat, TV LCD cu televiziune prin cablu, frigider cu minibar, telefon cu acces internaţional, balcon, baie cu duş, apă caldă program non-stop, încălzire; curaţenia în camere: zilnic; program recepţie: non-stop.
  • Restaurant: capacitate 80 persoane în interior şi 240 de persoane pe terasă; mic dejun– bufet suedez cu gustare rece şi caldă; prânz şi cină - bucătărie românească şi internaţională; terasă cu vedere spre mare, scaune pentru copii; spaţiu de joacă pentru copii amenajat lângă terasa restaurantului.
  • Piscina-Fiesta del Mar : descoperită, situată în faţa hotelului, către mare, apă dulce, adâncime – treptat de la 1m la 2m; dusuri, accesul şi accesorii de plajă (sezlong, umbrelă) gratuite pentru turiştii hotelului; program de funcţionare – 08.00-18.00; terasă-restaurant cu 350 locuri; spectacole de muzică şi dans, bar în incintă, duşuri.
  • Sala de conferinţe : capacitate maximă 40 persoane, dimensiuni: l=5m, L =15m, intrarea în sală este pe mijloc, aranjament în formă de T, dotări: retroproiector, videoproiector, ecran de proiecţie, suport de flipchart .
  • Alte servicii suplimentare oferite turiştilor - fără plată: informaţii privind prestarea unor servicii, mijloace de transport, spectacole, starea vremii, trezirea clienţilor la ora solicitată, păstrarea obiectelor de valoare în seif, transmiterea de mesaje, predarea şi expedierea corespondenţei clienţilor, expedierea prin “retur” la domiciliu a scrisorilor sosite după plecarea clienţilor, acordarea de medicamente şi materiale sanitare în cadrul primului ajutor în caz de accidente, comenzi pentru taximetre, oferirea de material de propagandă şi informare turistica, rezervări de locuri în alte unităţi de alimentaţie publică.
  • Alte servicii suplimentare oferite turiştilor – cu plată : convorbiri telefonice şi fax, minibar, închiriere sală de conferinţe, multiplicări de documente, organizare de banchete, recepţii, mese oficiale.
  Tarifele includ cazare cu mic dejun – bufet suedez (01.06.-15.09.2020) si continental (03.05.-01.06.2020 si 15.09-30.09.2020) si acces la piscina.
Ziua hotelieră începe la ora 16.00 şi se încheie la ora 12.00 a zilei următoare. Prelungirea şederii dupa ora 12.00 se va face doar cu acordul hotelului şi se va percepe o taxă suplimentară afişată la recepţie. -anulare fara penalizari se face doar cu un minim 10zile inainte d eck-inul turistilor -orice altă anulare, comunicată cu mai puţin de 10zile înaintea datei de ck-in sau neprezentarea turistului la data stabilită, atrage după sine penalizari de 100%; Excepţie fac următoarele situaţii: deces al unei rude de gradul întâi a clientului, calamitate naturală ce a afectat proprietatea clientului, caz de boală ce necesită internarea în spital a clientului, a soţului/soţiei sau a copiilor acestuia. Pentru toate aceste situaţii se vor prezenta acte doveditoare în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare.   IMPORTANT!!! -este interzisă folosirea de aparatură pentru gătit sau încălzit în camerele de hotel şi deţinerea de materiale periculoase, inflamabile sau toxice în camera de hotel. - vizitatorii care urcă în cameră trebuie să se înregistreze la recepţia hotelului în baza unui document de identitate. - toate persoanele care ocupă camera de hotel trebuie înregistrate la recepţie. Pentru a beneficia de gratuităţile sau reducerile pentru copii, se va prezenta la recepţie copie după certificatul de naştere. - turiştii trebuie să respecte regulile hotelului privind animalele de companie. - este interzisă tulburarea liniştii în hotel. - este interzis turiştilor să intre în restaurant cu alimente sau băuturi achiziţionate din altă locaţie. - este interzis turiştilor părăsirea restaurantului cu alimente perisabile servite la micul dejun sau deţinerea de alimente perisabile în camerele de hotel. - orice bun din dotarea hotelului deteriorat de către client va fi achitat de către acesta, conform tarifelor practicate la recepţie. In cazul nerespectării prevederilor de mai sus, hotelierul are dreptul de a sista prestarea serviciilor contractate către turist, fără a fi angajat la plata vreunei daune de orice natură ori returnarea contravalorii serviciilor neconsumate.   IMPORTANT!!! In perioada 02.07.2021 – 31.08.2021 preturile se valorifica doar cu demipensiune (prânz sau cină) Tarifele sunt exprimate in Ron/camera/noapte Tarifele includ cazare cu mic dejun – bufet suedez (01.06.-15.09.2020) si continental (03.05.-01.06.2020 si 15.09-30.09.2020) si acces la piscina. * Suplimentul pentru camere cu vedere la mare se va achita la receptie in functie de disponibilul in momentul cazarii. * Taxele solicitate la cazarea turistilor vor fi cele prevazute de catre Consiliul Local Constanta, Ministerul Turismului sau alte prevederi legale.